White Moustache

Gårkvällens outfit

Hallo! Igårkväll var vi hos några vänner cirka 20 minuter hemifrån. Vi år tacogratäng och påsktårta. Tårtan var orange med ringlad mörk choklad ovanpå och smakade apelsin. Tre lager hade den, ett med gelatin och juice, ett som också innehöll det, men med lite andra grejer också och i botten var det kladdkaka. Riktigt gott, tyckte jag!
Hade en supertrevlig skärtorsdag och ikväll ska vi till mormor och morfar, vi ska picka ägg, äta påskmat och min lillebror och jag ska få påskägg. ^^ Längtar!
Ni får ha en fortsatt mysig långfredag, nu ska jag göra våfflor. ♥
 


Var har du redigerat deessa bilder? Sjukt fint!

Svar: I gimp 2.6 och Photofiltre. Kul att du gillar dem :)
ssarahss.blogg.se

2013-04-01 // 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress (bara jag som kan se):

Har du någon hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback