White Moustache

Topp 5: 5 dagar, 5 inlägg!

 
God senkväll! x) Har en liten sak till er (xd), jag ska göra det är som står i rubriken och ^^^^ här ovanför. ^^^^
Det är enkelt, en "topp 5" varje dag i fem dagar! :D Vad det handlar om får ni se, men det kommer t.ex bli "Topp 5: Bloggar" och "Topp 5: Musik". Detta får en egen kategori också, kommer nog göra det fler gånger om det är uppskattat! :)
 
Ni får gärna skriva i kommentarerna om ni har något önskemål vad jag ska göra för Topp 5. 
Hoppas ni tycker att det verkar kul, kram!
/ S


Fin blogg! :)

2013-04-15 // 22:23:10

Bloggar...
Resor du gjort...
Filmer...
Kolla gärna in på min blogg! :)
//Thea

2013-04-16 // 10:31:29

Skitkul idé! :D

2013-04-16 // 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress (bara jag som kan se):

Har du någon hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback