White Moustache

Dagen i bilder

Hej! Idag blir det ingen "Dagens topp 5", har verkligen haft fullt upp idag, är på fest nu. Imorgon kommer den sista. Är det okej? Jag hoppas det, ber tusen gånger om ursäkt för det... :(
Har haft den bästa dagen på länge, solen har skinit, jag har ätit hallon och en munk, varit på Ica, läst tidning, sett på konsert (alltså film) och bara tagit det lugnt, njutit. Cyklade en runda med Toy också, tihi. Han satt i min cykelkorg för första gången! ♥ Det var för att vi skulle på festen vi är på nu, så skulle vi cykla och visste inte var vi skulle göra av honom. hahaha intressant fakta
Gjorde collaget på picmonkey, tihi. :D
 



Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress (bara jag som kan se):

Har du någon hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback