White Moustache

Kakförsäljning med S

Riktigt vårväder idag ju. Äntligen!
Jag och S har sålt alla våra kakor nu, det tog 2,5 h! Sen gick vi till Ica, köpte Orangina, Kinder Maxi och nappar. Yuuum <3 Nu spelar vi Wii fit och det är ruuuligt. Ska nog snart hem, dunno. ^^
Vi fick förresten 20 spänn i dricks. Höhöhö, döktiga tjejer! 83
/ S



sv: Åh tusen tack, blir så glad!
Typsnittet heter Baby Kruffy hihi.
Kram!

2013-04-15 // 00:21:58

Hej! Jag älskar din blogg, Men kan du blogga lite mer?

Förut så använde jag också Photofiltre, men tog bort det sen, sen så laddade jag ner igen, och har typ glömt bort allt.
Jag har några frågor om det:
1. Kan du visa vart du laddade ner den ifrån (min är Photofiltre 7 och jag vet inte ifall den är bra eller så, för mig var den första bättre)
2. Visa lite tutorials, snälla?

Svar: Hejhej! Tack så jättemycket, det betyder verkligen när du säger så. :)Okej, ska jag göra! Tack för tipsen! Ska tänka på dem och jag gör väldigt gärna tutorials, det är bara kul. Kram på dig!
ssarahss.blogg.se

2013-04-15 // 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress (bara jag som kan se):

Har du någon hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback