White Moustache

GÄSTBLOGGI GÄSTBLOGGI

"S GÄSTBLOGGAR
Gästblogginlägg av majeunesse.blogg.se"
Va? Vadå gästblogga? undrar ni säkert. (eller så gör ni inte det alls utan kom antagligen hit från hennes blogg)
 
Hofh (Johanna Simfors) länkade mig på hennes blogg, för jag skickade ett gästblogginlägg till henne via mejl. Inför alla hennes läsare. Nejdå, jag är inte alls hyper. Inte alls.
Nejmen, jag är så himla glad, runt 60 stycken har kollat in på min blogg och det är så roligt att någon läser det jag skriver. Det blir så himla tråkigt annars. Hoppas att ni vill kika in igen, ska göra allt för att hålla er kvar. x) Följ mig gärna på bloglovin', link in da meny.
 
Ha en fortsatt bra kväll, jag ska hypra och dricka mjölk nu. Hejdåååå! ♥
 
Läsa mitt inlägg? Klicka härhär, härhärhär, här, här eller här för att göra det. Woop!



Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress (bara jag som kan se):

Har du någon hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback