White Moustache

Fjärrutlösare och bananer

Tjabba tjenare! Ni har fått rätt många tråkiga mobilbilder de senaste dagarna, ber om ursäkt för det, men nu börjar skolan igen och man hinner inte lika mycket. Vi har den fetaste franskaläxan till fredag, ksjfkds, typ 20 glosor och en hel sidas text. Jippi? Nope.
Efter skoldagen som har varit allmänt lugn drog jag ner i stan, köpte mig en julgran, eller nej, jag köpte en fjärrutlösare på Kjell o Company (äntligeeeeeen!) för endast 80 kronor, pallrade mig vidare till mataffären, köpte fyra bananer för 15 kronor och sedan bar det hem igen. Haft hur trevligt som helst med mig själv, superglad över att jag hittade den där fjärrutlösaren och bananerna var det inget fel på heller. ^-^

Sitter och äter yoggi med banan och havregryn, havregrynet tog jag för att det skulle bli gott, men nä. Faktiskt inte. :( Det har klumpat sig, är helt mojsy och blörk. Men jag får trycka det i mig ändå, orkar inte fixa mer.
 
Ni får ha en supermysig kväll. Eftermiddag. Ja. Ni vet.
 



Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress (bara jag som kan se):

Har du någon hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback